Similar lots by type
-
#161
“La veuve et son curé”, een gravure.
"The widow and the priest", an engraving. -
#26
“Rubenshuis”. Een ets op papier, onderaan buiten de plaat gesigneerd en genummerd 111/150.
"Rubenshuis". An etching on paper, signed and numbered 111/150 outside the plate at the bottom. -
#27
“Zeezicht met meeuwen”. Een schilderij, aquarel op papier. Onderaan gesigneerd.
"Seascape with seagulls". A painting, watercolor on paper. Signed at the bottom. -
#24
“Antwerpen en Brugge”. Een lot van 2 kleurenlitho’s op papier. Onderaan buiten de plaat gesigneerd en genummer 27/350 & 167/350.
"Antwerp and Bruges". A lot of 2 color lithographs on paper. Signed and numbered 27/350 & 167/350 at the bottom outside the plate. -
#35
“De slag bij Lagos”. Een kleurenlitho op papier.
"The Battle of Lagos." A color lithograph on paper. -
#34Jos HendrickxPeriod: 1906 - 1971
“Fruithof”, een ets op papier, gesigneerd en getiteld buiten de plaat.
"Fruithof", an etching on paper, signed and titled outside the plate. -
#6Perneel
“Geabstraheerd naakt beeld”. Een schilderij, olieverf op doek. Onderaan gesigneerd.
"Abstract nude sculpture." A painting, oil on canvas. Signed at the bottom. -
#134
“Vlaeykensgang te Antwerpen en Landelijke boerderij te Bokrijk”, een lot van 2 etsen buiten de plaat gesigneerd Daniel Winkelmans.
"Vlaeykensgang in Antwerp and Rural farm in Bokrijk," a lot of 2 etchings signed outside the plate by Daniel Winkelmans. -
#75
“De mirakelen van Fransiscus Xaverius”. Een gravure naar een werk van Rubens.
"The miracles of Francis Xavier". An engraving after a work by Rubens. -
#101D. Desmedt
“De val van Ikaros”. Een houtdruk op papier. Onderaan buiten de plaat gesigneerd en genummerd 19/50. Verso getiteld, beschreven en gesigneerd.
"The fall of Icarus". A woodcut on paper. Signed and numbered 19/50 at the bottom outside the plate. Titled, described, and signed on the verso. -
#74
Een 19e eeuws petit point Gobelin afkomstig van de rugleuning van een stoel.
A 19th-century petit point Gobelin originating from the backrest of a chair. -
#32Jos HendrickxPeriod: 1906 - 1971
“Meisje”, een lithografie op papier, gesigneerd en getiteld buiten de plaat.
"Meisje", a lithograph on paper, signed and titled outside the plate. -
#28René Van EyndhovenPeriod: 1934-2019
“Boslandschap in winter” & “Stilleven met ketel en noten”. Een lot van schilderijen, olieverf op doek. Onderaan gesigneerd
"Forest landscape in winter" & "Still life with kettle and nuts". A lot of paintings, oil on canvas. Signed at the bottom. -
#132
“Organisch abstract”. Een print op zijde. Onderaan gesigneerd “Rose Anne”.
"Organic abstract." A print on silk. Signed at the bottom "Rose Anne." -
#142
“De vogel”, een Japanse houtsnede met tekst.
"The bird," a Japanese woodcut with text. -
#31Jos HendrickxPeriod: 1906 - 1971
“Blinde Sint Franciscus”, een lithografie op papier, gemonogrammeerd JH. en genummerd 6/16
"Blind Saint Francis", a lithograph on paper, monogrammed JH. and numbered 6/16 -
#111J.V.
“Poort”, een set van 2 fotoprints van een roestige metalen poort, gemonogrammeerd J.V.
"Gate", a set of 2 photo prints of a rusty metal gate, monogrammed J.V. -
#5Gr. De Busccher
“Gevelzicht”. Een schilderij, olieverf op paneel. Onderaan gesigneerd.
"Facade view". A painting, oil on panel. Signed at the bottom. -
#20Emiel De LentdeckerPeriod: 1901-1990
“Havenzicht”. Een schilderij, olieverf op doek. Onderaan gesigneerd.
"Havenzicht." A painting, oil on canvas. Signed at the bottom. -
#127
“Bosgezicht”. Een schilderij, olieverf op paneel. Onderaan gesigneerd.
"Forest landscape". A painting, oil on panel. Signed at the bottom. -
#139
“Gestilleerde watermolen”. Een schilderij, olieverf op doek, onderaan gesigneerd.
"Stylized watermill." A painting, oil on canvas, signed at the bottom. -
#76Alfred Van NestePeriod: 1874 - 1969
“Dorpsplein”, een kleurenlitho, gesigneerd buiten de plaat en genummerd 242/350
"Village Square", a color lithograph, signed outside the plate and numbered 242/350. -
#13
“In de drie zilveren kannen”. Een schilderij, aquarel op papier. Toegeschreven aan L. Velter door provenance familie.
"In the Three Silver Jugs". A painting, watercolor on paper. Attributed to L. Velter with provenance from the family. -
#128
“Winters landschap”. Een schilderij, olieverf op doek. Onderaan gesigneerd.
"Winter landscape." A painting, oil on canvas. Signed at the bottom.
Other lots in this auction
-
#50Ons Volkske
“Ons Volkske”. Een lot van 2 ingebonden uitgaven; 1978-1 & 1978-2.
"Our People." A lot of 2 bound editions; 1978-1 & 1978-2. -
#94
Een vintage handtas in python leder.
A vintage handbag in python leather. -
#25
‘Kuifje in Amerika’. Softcover, herdruk uit 1960.
'Tintin in America'. Softcover, reprint from 1960. -
#140
Een wandklokje met eikenhouten kast. De wijzerplaat versierd met herderin en geitje in landschap.
A wall clock with an oak case. The dial decorated with shepherdess and goat in a landscape. -
#90
Een gepatineerd zamakken vaasje met florale details.
A patinated zamak vase with floral details. -
Een houten dienblad met afgeronde metalen hoeken.
-
#73Satsuma
Een Chinees Satsuma vaasje met figuren in het tafereel. Onderaan gemerkt “Made in China”.
A Chinese Satsuma vase with figures in the scene. Marked "Made in China" at the bottom. -
#44Murano
Een clown met trompet in Murano glaspasta.
A clown with trumpet in Murano glass paste. -
#77Val Saint Lambert
Een kristallen vaas, in de massa gekleurd, onderaan gemerkt Val Saint Lambert. Klein schilfertje bovenaan de rand.
A crystal vase, colored in the mass, marked Val Saint Lambert at the bottom. Small chip at the top of the rim. -
#36
“Vlucht uit Egypte”. Een schilderij, olieverf op doek, onderaan gesigneerd.
"Flight from Egypt". A painting, oil on canvas, signed at the bottom. -
#40Studio Vandersteen
“Les trois fleches”. Een eerste druk Bessy, 1960.
"The three arrows". A first edition Bessy, 1960. -
#39
‘Stanley ontmoet Livingstone aan het Tanganikameer’, een vintage stoffen schoolkaart, Nr. 62, getekend door E. Van Offel.
"Stanley meets Livingstone at Lake Tanganyika," a vintage cloth school map, No. 62, signed by E. Van Offel.